>

ویروس 82

آموزش هک،امنیت،برنامه نویسی

ویروس 82

آموزش هک،امنیت،برنامه نویسی

دوستانم و دشمنانم هرگز در امان نخواهند ماند.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

10نکته موفقیت کلش

آیا شما هم مثل من این بازی شرکت سوپر سل رو بازی می کنید و هیچ وقت پیشرفت نمیکنید.اصن نگران نباشید این پست رو بخونید.

  1. اول اینکه به هیچ دلیل و عنوانی جم خود را خرج نکنید با اینکار فقط اکانتتون خراب میشه.گر صبر کنی ز قوره حلوا سازی
  2. تاون هال خود را کم کم ارتقا دهید.وقتی تاون هال خود را ارتقا دهید که دیگر هیچ چیز دیگری برای آپگرید کردن ندارید.در غیر این صورت زمان حمله شما منابع کمی بدست میگیرد.Image result for town hall levels
  3. زمان و هزینه تربیت سربازان را بدانید.همیشه به مکان و زمان توجه کنید سعی کنید مواقعی که خیلی ضعیف هستید از بربریان و ارچر استفاده کنید.قوی که شدید جیانت و گوبلین و پیشرفت که کردید سربازای دیگه اینکار باعث پیشرفت خیلی ها شده تعجب نکنید.
  4. دفاع خوبی داشته باشید.به نظر من مورتار ها قاتلان خوبی برای جیانت ها و هوگ ها هستند.آرچر تاوران برای بربریان و آرچر و ویزارد و ایر دفنس دشمن خوبی برای دراگون،بالن،هیلر ویزارد تاور برای تمامی سربازان و قدرت اول منطقه به ویزارد تاور ها اهمیت دهید.
  5. قهرمان ها را آزاد کنید(بربر کینگ و آرچر کویین)
  6. همیشه و همیشه به مپ های نفرات برتر و حتی رقبای خود نگاه کنید و با مپ خود مقایسه کنید.ببینید اشکال از کجاست دیگران چه می کنند؟
  7. از انتقام به خوبی استفاده کنید.این فرصت طلایی رو از دست ندهید.
  8. در وار ها همیشه کسل کلن حریف را خالی کنید.فیلم ها را تماشا کنید و حداکثر از 6 جیانت برای خنثی سازی تله ها استفاده کنید.
  9. این مطلب آموزشی نیست ولی بگم هیچ وقت از نرم افزار های تغییر آی پی برای افزایش سرعت کلش استفاده نکنید این کار در باز یاختلال ایجاد می کند.از قبیل بیکاری بیلدر ها و ... سعی کنید با فیلتر شکن وارد شوید.
  10. جام خود را کم کنید تا افراد ضعیف تر حمله کنند.
  • virus 82

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Virus82 hacked by virus82 ***   virus82 was here ***   bye
وبلاگicon